خریدعمده نوارتفلون اسیاطلایی

خریدعمده نوارتفلون اسیاطلایی

خریدعمده نوارتفلون اسیاطلایی

قیمت نوار تفلون آسیا طلایی گلد

نوار تفلون آسیا طلایی ، یک نوار تفلون ساخت کشور ایران است که از سازمان استاندارد نیز تاییدیه دریافت نموده است . مورد اصلی مصرف نوار تفلون آسیا ، آب بندی کردن لوله و اتصالات و شیر آلات تاسیساتی است و برای آب بندی انواع اتصالات گالوانیزه برزیلی نیز کاربرد دارد . دسته بندی نوار تفلون آسیا گلد جزء انواع نوار تفلون و تفلون مایع و خمیر لوله محسوب میشود زیرا در مدلهای جدیدتر و بروزتر برای آب بندی هر گونه شیرآلات و لوله اتصالات از تفلون مایع هایی نظیر تفلون مایع سیم ایتالیا و تفلون مایع فورس استفاده میگردد .

نوار تفلون مایع این روزها جایگزین نوار تفلون به شمار میرود و امتحان خود را نیز از نظر کارکرد پس داده اما با این حال هنوز هم نوار تفلون موارد مصرف بسیاری دارد . جهت خرید نوار تفلون آسیا طلایی و اطلاع از قیمت آن با نمایندگی پخش عمده تولیدی نوار تفلون آسیا طلایی ، گالواپایپ تماس حاصل فرمایید :

021/55695580

021/55695581

تلفکس

021/55695584

شماره تلگرام :

09357591616

خریدعمده نوارتفلون اسیاطلایی

خریدعمده نوارتفلون اسیاطلایی

مشخصات فنی نوار تفلون آسیا طلایی

نوار تفلون آسیا طلایی در سایز 0.075 میلی متر در 12 میلی متر و به طول 10 متر میباشد . کارتن کوچک نوار تفلون آسیا طلایی شامل 12 عدد نوار تفلون و کارتن بزرگ آن شامل 50 عدد بچه کارتن یا کارتن کوچک میشود که جمعا 600 عدد نوار تفلن آسیا در آن قرار میگیرد . نام دیگر نوار تفلن آسیا را نوار آب بندی نیز مینامند و جنس آن از پلی تترافلوئورو اتیلن PTFE ساخته میشود . انواع نوار تفلن در آب بندی لوله کشی ساختمان کاربرد فراوانی دارد بخصوص جهت آب بندی اتصالات برنجی نظیر روپیچ توپیچ برنجی مورد استفاده قرار میگیرد که بیرون دنده است .

نوار تفلن آسیا بدون این که رزوه را سخت و سفت نماید لا به لای رزوه را مهر و موم و پر کرده تا از عبور آب جلوگیری کند و اکثرا در سیستم های آب تحت فشار ، سیستم های حرارت مرکزی شوفاژ و موتورخانه و تجهیزات فشرده سازی هوا استفاده میشود .

خریدعمده نوارتفلون اسیاطلایی

خریدعمده نوارتفلون اسیاطلایی

خریدعمده نوارتفلون اسیاطلایی

خریدعمده نوارتفلون اسیاطلایی

 

استاندارد ها و گواهینامه های بین المللی تعیین میکنند که نوار تفلن آب بندی برای اتصالات گاز باید ضخیم تر از اتصالات آب باشند . کارخانه نوار تفلن آسیا طلایی که برای لوله کشی انتقال آب رسانی تولید و استفاده میشود اغلب سفید است اما انواع نوار تفلون در رنگ های مختلف برند های دیگر وجود دارد برای مطابقت با خطوط رنگی کدگذاری شده ( ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزیلند: زرد برای گاز طبیعی، سبز برای اکسیژن و غیره ) استفاده میشود . این کدهای رنگی برای نوار آب بندی توسط بیل بنتلی از Unasco Pty Ltd در دهه 1970 معرفی شد . در انگلستان نوار از حلقه های رنگی برای مصارف مختلف استفاده می شود ، به عنوان مثال قرقره های زرد برای گاز ، سبز برای آب آشامیدنی .

 

پیشنهاد میکنیم ویدیو معرفی نوار تفلون آسیا طلایی را مشاهده نمایید :

لیست قیمت انواع تفلون مایع نوار تفلون خمیر لوله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *