نماینده نوارتفلون اسیا

خریدعمده نوارتفلون اسیاطلایی

نماینده نوارتفلون اسیا

قیمت نوار تفلون آسیا طلایی گلد

نوار تفلون آسیا طلایی ، یک نوار تفلون ساخت کشور ایران است که از سازمان استاندارد نیز تاییدیه دریافت نموده است . مورد اصلی مصرف نوار تفلون آسیا ، آب بندی کردن لوله و اتصالات و شیر آلات تاسیساتی است و برای آب بندی انواع اتصالات گالوانیزه برزیلی نیز کاربرد دارد . دسته بندی نوار تفلون آسیا گلد جزء انواع نوار تفلون و تفلون مایع و خمیر لوله محسوب میشود زیرا در مدلهای جدیدتر و بروزتر برای آب بندی هر گونه شیرآلات و لوله اتصالات از تفلون مایع هایی نظیر تفلون مایع سیم ایتالیا و تفلون مایع فورس استفاده میگردد .

نوار تفلون مایع این روزها جایگزین نوار تفلون به شمار میرود و امتحان خود را نیز از نظر کارکرد پس داده اما با این حال هنوز هم نوار تفلون موارد مصرف بسیاری دارد . جهت خرید نوار تفلون آسیا طلایی و اطلاع از قیمت آن با نمایندگی پخش عمده تولیدی نوار تفلون آسیا طلایی ، گالواپایپ تماس حاصل فرمایید :

021/55695580

021/55695581

تلفکس

021/55695584

شماره تلگرام :

09357591616

نماینده نوارتفلون اسیا

نماینده نوارتفلون اسیا

نماینده نوارتفلون اسیا

نماینده نوارتفلون اسیا

مشخصات فنی نوار تفلون آسیا طلایی

نوار تفلون آسیا طلایی در سایز 0.075 میلی متر در 12 میلی متر و به طول 10 متر میباشد . کارتن کوچک نوار تفلون آسیا طلایی شامل 12 عدد نوار تفلون و کارتن بزرگ آن شامل 50 عدد بچه کارتن یا کارتن کوچک میشود که جمعا 600 عدد نوار تفلن آسیا در آن قرار میگیرد . نام دیگر نوار تفلن آسیا را نوار آب بندی نیز مینامند و جنس آن از پلی تترافلوئورو اتیلن PTFE ساخته میشود . انواع نوار تفلن در آب بندی لوله کشی ساختمان کاربرد فراوانی دارد بخصوص جهت آب بندی اتصالات برنجی نظیر روپیچ توپیچ برنجی مورد استفاده قرار میگیرد که بیرون دنده است .

نوار تفلن آسیا بدون این که رزوه را سخت و سفت نماید لا به لای رزوه را مهر و موم و پر کرده تا از عبور آب جلوگیری کند و اکثرا در سیستم های آب تحت فشار ، سیستم های حرارت مرکزی شوفاژ و موتورخانه و تجهیزات فشرده سازی هوا استفاده میشود .

نماینده نوارتفلون اسیا

نماینده نوارتفلون اسیا

نماینده نوارتفلون اسیا

نماینده نوارتفلون اسیا

 

استاندارد ها و گواهینامه های بین المللی تعیین میکنند که نوار تفلن آب بندی برای اتصالات گاز باید ضخیم تر از اتصالات آب باشند . کارخانه نوار تفلن آسیا طلایی که برای لوله کشی انتقال آب رسانی تولید و استفاده میشود اغلب سفید است اما انواع نوار تفلون در رنگ های مختلف برند های دیگر وجود دارد برای مطابقت با خطوط رنگی کدگذاری شده ( ایالات متحده، کانادا، استرالیا و نیوزیلند: زرد برای گاز طبیعی، سبز برای اکسیژن و غیره ) استفاده میشود . این کدهای رنگی برای نوار آب بندی توسط بیل بنتلی از Unasco Pty Ltd در دهه 1970 معرفی شد . در انگلستان نوار از حلقه های رنگی برای مصارف مختلف استفاده می شود ، به عنوان مثال قرقره های زرد برای گاز ، سبز برای آب آشامیدنی .

 

پیشنهاد میکنیم ویدیو معرفی نوار تفلون آسیا طلایی را مشاهده نمایید :

لیست قیمت انواع تفلون مایع نوار تفلون خمیر لوله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *